
Bárki bármit is mondjon, nagyon kevés embert ismerek, aki tényleg élvezi elvégezni a sok-sok órányi uncsi papírmunkát. Megszabadítalak ettől a tehertől, így foglalkozhatsz a vállalkozásoddal és annak fejlesztésével!

Munkám része az is, hogy emlékeztesselek a fontos teendőidre, meetingjeidre és esetleges fizetnivalóidra. Tervezek helyetted és segítek, hogy semmit se felejts el, így nyugodtan mehetsz majd pihenni hétvégente, mert semmi nem marad elintézetlenül!

Ugye milyen zavaró, amikor a sok apróság miatt egy csomó munkaórád „ingyen” munkával telik? Megszabadítalak ettől a tehertől, hogy tényleg pénzt keress helyette vagy több időd maradjon arra, amire szeretnéd!
30 perces ingyenes konzultáció, ahol tisztázzuk, mit is szeretnél pontosan
Vedd fel velem a kapcsolatot és foglalj időpontot egy 30 perces ingyenes konzultációra, ahol mindent megbeszélünk és ez alapján készítem el a végleges árajánlatot számodra!
Alapvetően nincs, de ha határozott idejű szerződést írunk alá, akkor kedvezményes árat is tudok adni a havidíjból. Erre vonatkozó igényedet kérlek jelezd a konzultáción és természetesen megbeszéljük!
Természetesen igen, ha a Profi Csomag például nem elegendő, akkor szívesen adok egy egyedi árajánlatot Neked az igényeid alapján.
Ugyanígy érvényes ez azokra is, akik heti 10 óránál kevesebbet szeretnének foglalkoztatni, de fixen havonta szeretnék, hogy segítsek nekik a vállalkozásukban. Mindenre van megoldás, beszéljünk róla! 😁
Ezzel sincs semmi gond, hiszen bármikor előfordulhat, hogy hirtelen sok lesz a felhalmozott munka. Ilyenkor egy kedvezményes, 4.500 Ft-os óradíjjal számolom a havi 40 órán felüli órákat és a következő havidíjjal együtt számlázom majd.
A fel nem használt havi óraszámot maximum a következő hónapra tudom átvinni, azonban tovább nem tudsz görgetni, hiszen képtelenség lenne nyilvántartani. Ha hosszabb ideig nem tudsz annyi munkát adni, amennyit a szerződésben aláírtunk, akkor célszerűbbnek érzem újratárgyalni a heti-havi óraszámot és módosítani a szerződést a megbeszéltek szerint.
Nem, csak távmunkában tudom vállalni az együttműködést.
Erre a kérdésre nincs igazán tökéletes válasz, hiszen ez nagyban függ attól, hogy milyen segítségre van szükséged. Az Office csomagot és az Outlookot természetesen azonnal ide is írom, hiszen ezekkel szinte biztosan lesz munka.
Használok Asana-t és ismerem a Monday.com-ot is, saját ügyfeleimet a Dubsado CRM rendszerében tartom nyilván, napi szinten használom a Google szolgáltatásait, mint például a Drive, a Classroom, Meet, Naptár, Docs, stb.
Ismerem a Teams-et és a Zoom-ot is, rendszeresen használtam mindkettőt nagyon sokáig.
Egészen közeli barátok vagyunk a Mesterséges Intelligenciával is, a ChatGPT és a Perplexity napi szintű felhasználója vagyok, mindkettőt pro előfizetéssel. Rengeteg egyéb kisebb AI eszközt ismerek, de nem használom őket rendszeresen, csak ha épp szükséges.
Kezelek social media profilokat szinte minden nagyobb felületen. (Facebook, Instagram, Threads, Meta Business Suite, TikTok, YouTube, X, Pinterest, stb.)
Szintén rendszeresen használom a Canvát, CapCutot, mellette pedig az Adobe Illustratort és Photoshopot.
Ezen kívül pedig rendkívül sok opció van, hiszen az is előfordulhat, hogy a vállalkozásod saját szoftvereit is meg kell, hogy tanuljam.
(Valószínűleg egy egész garmadányi program nem jutott most eszembe, mert nagyjából 15 éve folyamatosan dolgozom kisebb-nagyobb munkákat számítógépen)
Minden ügyfelemnek, aki weboldal csomagot vagy havi rendszeres social media/asszisztencia csomagot rendel, kedveskedek egy kis aprósággal amikor szerződünk, de ez maradjon meglepetés addig! 😉
Ez nagyon változó, hiszen sokféle szolgáltatás elérhető nálam. Minden szolgáltatásról külön-külön tájékozódhatsz a saját részletező oldalán a Szolgáltatások menün keresztül vagy az Árak menüpontban összesítve.